Monday, November 23, 2009

Jam Tangan Gucci Nep@Ziela





smile

Koleksi Signora yang Gucci 3 ciri berbeza semua menyerupai gelang arloji watches tapi dengan twist unik dan menoleh. Gelang, dalam berbagai link materi yang dipaparkan di ruangan bersama dalam menggunakan pola rumit. Kasus persegi yang sempurna dan mempunyai logo Gucci di 12 marker. Setiap menonton menyerupai potongan menangguhkan seni abstrak di udara.

PELBAGAI JENIS FOTO JAM


The House of Gucci, lebih dikenali sebagai Gucci (diucapkan Guch-ie), adalah sebuah Florentine mode dan label barang-barang kulit, bahagian daripada Gucci Group yang dimiliki oleh syarikat Perancis Pinault-Printemps-Redoute (PPR). Gucci ditubuhkan oleh Guccio Gucci (1869 - 1953) di Florence pada tahun 1921. Lahir tahun 1881, putra Guccio Gucci craftsmans menubuhkan House of Gucci sebagai kedai pelana di Florence pada tahun 1906. Bakat Guccio pertama adalah barang-barang kerajinan kulit. Beliau mula menjual tas kulit untuk penunggang kuda pada tahun 1920 dan berlanjutan ke koper mewah sebagai nombor lulus dari pengangkutan untuk yg tdk mempunyai kuda kuda kereta. Gucci Watches pada tahun 1938 membuka kedai runcit pertama mereka di Via Condotti di Rom.
Rush dicipta oleh Gucci pada tahun 1999. Rush adalah campuran daripada motif bunga dan rempah-rempah termasuk Gardenia, cendana, vanili, dan nilam.
Rush for Men dicipta oleh Gucci untuk memanjakan indra. Rush Koln untuk laki-laki adalah campuran lavender, cendana, kemenyan, nilam, kayu cedar, dan musk.
Rodolfo meninggal pada tahun 1983 menyebabkan pergeseran besar dalam syarikat ketika beliau meninggalkan 50% saham di Gucci kepada putranya, Maurizio Gucci. Maurizio bersekutu dengan putra Aldo Paolo mengawal Pengarah dan menubuhkan divisyen Gucci SLDN di Belanda untuk tujuan ini. Berikutan keputusan itu, seluruh keluarga meninggalkan syarikat dan, untuk pertama kalinya dalam bertahun-tahun, satu orang berada di kemudi Gucci Watches. Maurizio berusaha untuk mengubur pertempuran yang telah robek syarikat dan keluarganya berasingan dan berpaling pada bakat luar syarikat untuk Gucci masa depan.




Watch the Gucci Signorina Koleksi









Koleksi Signora yang Gucci ciri 3 berbeza semua menyerupai gelang arloji watches tapi dengan twist unik dan menoleh. Gelang, dalam berbagai link materi yang dipaparkan di ruangan bersama dalam menggunakan pola rumit. Kasus persegi yang sempurna dan mempunyai logo Gucci di 12 marker. Setiap menonton menyerupai potongan menangguhkan seni abstrak di udara.

The Gucci Twirl Watch Collection








Terkini, adalah kumpulan watches oleh berjudul Gucci Twirl Watch mana dial dibuat dalam kes yang berputar. Tali baik terbuat dari stainless steel atau emas dan masing-masing mempunyai logo Gucci motifed di setiap sudut

Watch the Gucci Chiodo Koleksi












Serupa dengan Signora Koleksi adalah Chiodo Gucci Watch Collection. Setiap menonton yang dirantaikan bersama-sama dengan feminin maskulin namun dikunci tebal besar dalam bentuk bulan separuh. Dial dari jam berada di ibu-of-mutiara dengan warna permen kapas itu disebut flinque.


Gucci laki-laki dan perempuan watch

High-end fashion, mewah, seksi adalah simbol terkenal Gucci. Citra mereknya status dan kekayaan. Gucci adalah kesayangan makmur pelanggan dan telah diterima dengan baik oleh masyarakat perniagaan. Anda boleh gambar bagaimana elegan dan bergaya itu.

Ketika anda membeli Gucci menonton, anda mengatakan masyarakat bahawa anda membuat pilihan gaya. Mereka kecil tetapi mengilap. Orang akan melihat mereka. Gucci watches membolehkan seseorang untuk menyentuh keunikan mewah, sementara masih melakukan fungsi yang paling penting ketepatan masa yang tepat. Gucci jam tangan adalah barang mewah dan bergaya dengan gaya dan rahmat yang cukup untuk membuat kesan tanpa pameran.

Sejarah Syarikat gucci

1921

Pada tahun 1921, Gucci Guccio membuka syarikat barang-barang kulit dan kedai beg kecil di

Florence asli. Selepas menghabiskan tahun bekerja di London's Savoy Hotel, dia telah menyerap

estetika yang halus bangsawan Inggeris, dan memperkenalkan kepekaan ini di Itali

melalui barang-barang kulit eksklusif yang dicipta dan dihasilkan oleh master kepakaran daripada

Tuscan pengrajin.

1930

Dalam beberapa tahun mendatang, label menikmati kesuksesan seperti saat menarik pelanggan antarabangsa yang canggih, yang mencari Diilhami berkuda koleksi tas, batang, sarung tangan, kasut dan tali pinggang. Stap yang horsebit dan motif dilahirkan dari dunia ini dan menjadi abadi simbol dari rumah mode, dan rekaan inovatif yang semakin estetika.

1940

Dihadapkan dengan kekurangan bahan selama tahun-tahunn dibawah pemerintahan kediktatoran Fasis di Itali, Gucci menetapkan diri sebagai suatu syarikat identik dengan kreativiti dan kecerdikan yang luar biasa. The "Bambu Bag" diperkenalkan, menjadi salah satu daripada ikon Gucci banyak produk. Pilihan royalti dan selebriti sama dan masih tersedia saat ini.

1950

Selama tahun 1950-an, tanda dagang hijau-merah-hijau web, yang berasal dari pelana ketebalan, menjadi kejayaan besar dan menjadi salah satu yang paling dikenal dari tanda pengidentifikasi. Dengan membuka kedai di Milan dan New York, Gucci mula membina kehadiran global sebagai simbol kemewahan moden. Gucci Guccio meninggal pada tahun 1953. Putranya Aldo, Vasco, Ugo, dan Rodolfo mengambil alih perniagaan.

1960

Gucci memperkenalkan produk yang dihargai oleh tokoh-tokoh yang paling ikon daripada waktu dan menjadi terkenal untuk rekaan abadi. Jackie Kennedy membawa tas Gucci, yang dikenali hari ini sebagai 'Jackie O'. Liz Taylor, Peter Sellers dan Samuel Beckett mengenakan berstruktur, unisex 'Hobo Bag. " Sepatu sandal klasik dengan hardware horsebit menjadi sebahagian daripada koleksi kekal di Costume Institute, Metropolitan Museum of Art di New York. Flora syal sutera cetak dicipta untuk Grace Kelly.
Gucci melanjutkan ekspansi di luar negeri dengan membuka kedai di London, Palm Beach, Paris dan Beverly Hills. Pada pertengahan tahun 60an, Gucci saling menggunakan 'G' logo.

1970

Gucci melanjutkan ekspansi global, sesuai aspirasi sebenar Aldo, sekarang menyasarkan Timur Jauh. Kedai terbuka di Tokyo dan Hong Kong. Syarikat meningkat dan kepelbagaian pengeluaran, melakukan kajian yang signifikan pada material baru yang lebih mewah dan pendekatan-pendekatan inovatif untuk merancang legendaris pernah tabling high dan pengerjaan terbaik sehingga identik dengan cap. Klasik yang besar diubah dalam bentuk dan warna baru, dan kategori produk baru yang diperkenalkan.

1980

Pada 1982, Gucci menjadi syarikat terhad awam, dan kepimpinan diserahkan kepada putra Rodolfo, Maurizio Gucci, yang memegang 50 peratus saham. Pada tahun 1984, Domenico De Sole Gucci menjadi presiden Amerika. Investcorp, Bahrain berasaskan sebuah syarikat pelaburan, pembelian sisanya 50 peratus milik Aldo Gucci dan keturunannya di akhir tahun 80-an.

1990

Gucci dilancarkan semula ke kemasyhuran global melalui terobosan campuran tradisi dan inovasi. Tom Ford menjadi pengarah kreatif Gucci in 1994 dan menanamkan jenama mewah dengan rasa berani dan provokasi yang bergema dengan selebriti dan diselesaikan elit. The stiletto, dan sutera cut-out baju kaos dengan butiran peranti keras berkilat menjadi ikon Ford visi unik.
Domenico De Sole dilantik CEO pada tahun 1995, dan Gucci membuat transformasi yang sangat berjaya untuk syarikat awam sepenuhnya. Gucci diberi nama "Syarikat Eropah dari tahun 1998" oleh European Business Press Persekutuan untuk ekonomi dan prestasi kewangan, visi strategik dan high pengurusan. Pada tahun 1999, Gucci masuk ke dalam suatu perikatan strategik dengan Pinault-Printemps-Redoute dan mengubah dirinya daripada sebuah syarikat cap menjadi kumpulan multibrand.

2000

Gucci mengejutkan mencapai kejayaan global dan diberi nama yang paling diinginkan jenama mewah

di dunia (syarikat Nielsen, 2007). Frida Giannini, mantan Pengarah Kreatif

aksesoris, adalah satu-satunya bernama Creative Director pada tahun 2006. Melayari Gucci's kaya

warisan dan keupayaan kepakaran tak tertandingi, Giannini dibuat unik

visi untuk Gucci bahawa sekering dulu dan sekarang; sejarah dan modernitas. Kunci rumah

Ikon yang dicipta semula dalam kedok yang baru dan segar, termasuk Flora, La pelle Guccissima,

Jackie Teratas, dan New Bambu. Syarikat perkongsian dengan UNICEF,

bermula pada tahun 2005, keuntungan setiap tahun, menjadi syarikat besar inisiatif yang

dovetails mulus dengan jenama Itali jangkaan global. Pada tahun 2009, Patrizio di



Marco menggantikan Mark Lee sebagai CEO Gucci. Bawah arah bertingkat Itali

eksklusif jenama warisan dan nilai-nilai tahan lama ditekankan dalam hubungannya dengan

yang tinggi dan aspiratif gaya fashion.

Gucci by Gucci adalah halaman 450-tur melalui sejarah dan tradisi. Ini merupakan perayaan komitmen untuk kemewahan dan gaya, yang telah membuat nama Gucci Itali identik dengan keahlian, high luar biasa dan buku beauty.The bercerita tentang jenama kami melalui foto-foto ikon produk kami dan para selebriti yang semangat untuk Gucci telah meningkatkan citra mereka sepanjang sejarah kita. Banyak dari foto-foto ini belum pernah diterbitkan sebelumnya.
Khusus versi edisi terhad daripada Gucci by Gucci buku, memaparkan slipcase dalam "La pelle Guccissima," akan dijual di butik Gucci.













gambar jam gucci contoh:

No comments:

Post a Comment